Електронні пристрої
Десульфатор АКБ

Хімічні речовини, які використовуються під час виготовлення батареї, завжди визначають її функціональність. Корисно знати компоненти батареї та деякі наслідки тривалого використання батареї. Хімічні реакції, що беруть участь у виробленні енергії в батареї, можуть призвести до утворення інших компонентів, які не є розчинним електролітом батареї.

Сульфатовані пластини АКБ

Найпоширенішою причиною відмови свинцево-кислотної батареї є накопичення сульфатів на свинцевих пластинах.

Імпульсний десульфататор

Десульфататор є джерелом інтенсивного імпульсного струму, який ефективно застосовується для відновлення свинцево-кислотних батарей. Його використання сприяє збільшенню потужності та заряду акумулятора, продовжує термін його служби та час утримання заряду, а також скорочує загальний час заряджання та втрату води в електроліті.

Десульфатор кислотних батарей

Які результати очікувати від десульфатації? (і як відстежувати прогрес). Для сильно сульфатованих акумуляторів цей процес може тривати від кількох тижнів до кількох місяців. Чим більше сульфатація присутня в акумуляторі, який необхідно реверсувати, тим довшим і повільнішим буде процес.

Кислотні акумулятори, що застосовуються в сучасній апаратурі, передчасно виходять з ладу в основному через неправильну експлуатацію. Ця стаття дає рекомендації щодо технології оптимальної експлуатації кислотних акумуляторів, які дозволять розробникам створювати електронні пристрої, які ефективно працюють із цим типом джерел енергії.

Сульфатований акумулятор

Сульфат акумулятора насправді є сульфатом свинцю (формула: 2PbSO4), він є неминучим побічним продуктом хімічного складу свинцево-кислотних акумуляторів і утворюється в результаті хімічної реакції кожен раз, коли заряд акумулятора використовується (розряджається) для живлення. /p>

Імпульсний десульфатор акумулятора активно вибиває і видаляє сульфат свинцю, який накопичується на пластинах акумулятора через неправильне обслуговування.

Внутрішній опір акумулятора - Це сума опорів всіх складових частин батареї (зазвичай це опір поляризації та омічний).